Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Discovering mass communication



Autor: Becker, Samuel L.
Rok: 1992
ISBN: 9780673461193
OKCZID: 110323910
Vydání: 3rd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BECKER, Samuel L a ROBERTS, Churchill Lee, ed. Discovering mass communication. 3rd ed. New York: HarperCollins, 1992. xviii, 541 s.


Anotace

 

Discovering Mass Communication is written from a consumer's perspective and focuses on what students need to know to be intelligent consumers of media.


Dostupné zdroje

Amazon
LibraryThing


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)