Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Publishers, readers, and digital engagement



Autor: Marianne Martens
ISBN: 9781137514455
OKCZID: 127927736

Citace (dle ČSN ISO 690):
MARTENS, Marianne. Publishers, readers, and digital engagement. London: Palgrave Macmillan, [2016]. xix, 226 stran. New directions in book history.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)