Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891170 obálek a 872966 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Tvorba business modelů: příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev | |||||||||||||||||||||||||||
Autor: Osterwalder, Alexander, Pigneur, Yves a Smith, Alan Digitální objekty
AnotaceKniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění konkurenční prostředí celých odvětví. Kniha vám proto nabízí účinné, jednoduché a ověřené nástroje, s kterými dokážete business modely chápat, vytvářet, transformovat a nakonec také realizovat. Publikace vás naučí účinné a praktické techniky inovace, kterých v současné době využívají přední světové firmy. Nabídneme vám systematický postup, jak pochopit principy nového business modelu, navrhnout jej a realizovat – nebo jak analyzovat a transformovat starý. NA KNIZE SPOLUPRACOVALO 470 LIDÍ Z PRAXE Kniha Tvorba business modelů je sama příkladem toho, co říká. Procesu tvorby se účastnilo 470 lidí ze 45 zemí a originál knihy byl financován a vyroben nezávisle na tradičním nakladatelském průmyslu. Přehledná grafická úprava postavená na jasných vizuálních prvcích pak umožňuje okamžité praktické využití. Ondřej Bartoš, partner venture kapitálové investiční společnosti Credo Ventures: Tvorba business modelů je jednou z nejužitečnějších byznys knih, na které jsem v posledních letech narazil. Jednoduchou a názornou formou přináší porozumění principům tvorby opravdu konkurenceschopných business modelů, jejichž prostřednictvím mohou společnosti dosahovat náskoku před konkurencí a zvyšovat svou hodnotu. Knihu doporučuji i začínajícím podnikatelům, protože je naučí lépe pochopit, jakým způsobem by měli vytvářet hodnotu ve svém podnikání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|