Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Du Plessis, Erik
Rok: 2007
ISBN: 9788025114568
NKP-CNB: cnb001711205
OCLC Number: (OCoLC)124092041
OCLC Number: (ocolc)124092041
OKCZID: 110000136
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, c2007. xi, 215 s.
Hodnocení:
2.7 / 5
(3 hlasů)
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic. Publikace: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis. Autoři se věnují tomu, jak lidská mysl vnímá reklamu. Kniha je určena pro reklamní agentury a marketing manažery. Vysvětlí, jakou hemisférou vyhodnocuje lidský mozek informace, co udělat pro to, abychom dokázali zaktivizovat zákazníkovu pozornost, kolikrát opakovat informace a v jakém sledu, abychom se dostali co nejúsporněji k cíli, jak funguje křivka učení a jak křivka zapomnění, jakou roli hrají v reklamě emoce ad.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz