Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media, modernity and technology : the geography of the new

Autor: Morley, David
Rok: 2007
ISBN: 9780415333429
OKCZID: 110000763

Citace (dle ČSN ISO 690):
MORLEY, David. Media, modernity and technology: the geography of the new. London: Routledge, 2007. X, 346 s.


Anotace

A new book by Dave Morley, one of the leading authors on the media list. This new book aims to intervene in some of the key debates in the field of media and cultural studies. It is structured into thematic sections addressing questions of postmodernity and postcoloniality; issues for, and the future of, media and cultural studies; theory and methodology; and television as an object of study, and technology. It is quite a wide-ranging collection but the main attraction is the author who is widely published. 8 of the 15 chapters have been published before and 7 will be completely new to this book.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení