Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Františku, přestaň konečně zlobit, nebo--: informace a podněty pro pedagogickou práci s žáky, kteří se chovají při výuce rušivě | |||||||||||||||||||||
Autor: Ondráček, Petr Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
AnotacePublikace je věnována rušivému chování dětí ve škole. Problematikou kázně a především nekázně se prof. Ondráček zabývá celou svou profesionální dráhu. I když text zachovává vědeckou serióznost, je psán čtivě, svižně a – nejen odborné veřejnosti – srozumitelně. Textů, které tvoří skutečné přemostění mezi pedagogickou teorií a výchovnou praxí, není na současném knižním trhu příliš. Předložená publikace reflektuje nejnovější pedagogické a psychologické teorie i školskou a výchovnou praxi. Odborně fundovaný text je vhodně prokládán řadou příkladů z „pedagogického života” i vlastních osobních zkušeností autora. Prof. PhDr. P. Ondráček je absolventem učitelského studia na Pedagogické fakultě v Plzni a studia psychologie a pedagogiky na Karlově Univerzitě v Praze. Jako emigrant získával své zkušenosti především v německých dětských domovech a výchovných ústavech pro děti a mládež v oblasti Porúří. V současné době vyučuje didaktiku a metodiku speciální pedagogiky na Evangelické vysoké odborné škole (Evangelische Fachhochschule) v Bochumi. Naší odborné veřejnosti je znám jako vynikající odborník v oblasti speciální i sociální pedagogiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|