Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: McQuail, Denis, Kabát, Marcel a Jirák, Jan
Rok: 2007
ISBN: 9788073673383
NKP-CNB: cnb001762314
OCLC Number: (OCoLC)244806522
OCLC Number: (ocolc)244806522
OKCZID: 110002213
Vydání: Vyd. 3.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. Překlad Marcel KABÁT. Vyd. 3. Praha: Portál, 2007. 447 s.
Hodnocení:
4.4 / 5
(27 hlasů)
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.