Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management



Autor: Kotler, Philip
Rok: 2001
ISBN: 9788024700168
NKP-CNB: cnb001034490
OCLC Number: (OCoLC)50347156
OKCZID: 110002428
Vydání: 1. vyd. [i.e. 2. vyd.]

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. [i.e. 2. vyd.]. Praha: Grada, 2001. 719 s. Profesionál.

Hodnocení: 4.8 / 5 (16 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Komentáře

Výborný materiál k DP
18.11.2013    Zdroj: SKAT - Souborný katalog


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)