Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace: [získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání]

Autor: Foret, Miroslav
Rok: 2003
ISBN: 9788072268115
NKP-CNB: cnb001245439
OCLC Number: (OCoLC)53273483
OCLC Number: (ocolc)53273483
OKCZID: 110004927
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. Praxe manažera.

Hodnocení: 2.0 / 5 (2 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Další vydání

Vyd. 1.
2., aktualiz. vyd. Rok vydání: 2008
3., aktualiz. vyd.



Anotace

Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u nás.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení