Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing na Internetu

Autor: Stuchlík, Petr a Dvořáček, Martin
Rok: 2000
ISBN: 9788071699576
NKP-CNB: cnb000977041
OCLC Number: (OCoLC)85006185
OKCZID: 110008578

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
STUCHLÍK, Petr. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 247 s. Manažer.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Publikace, doplněná četnými obrázky, tabulkami, grafy a schématy přehledným i detailním způsobem seznamuje s danou problematikou.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení