Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Sekot, Aleš
Rok: 2002
ISBN: 9788073150198
NKP-CNB: cnb001124542
OCLC Number: (OCoLC)51192403
OCLC Number: (ocolc)51192403
OKCZID: 110010461
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SEKOT, Aleš. Základy marketingu. Brno: Paido, 2002. 55 s.
Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. Relevantní dopady na řídící procesy jsou diskutovány na pozadí marketingové komunikace. Pozornost je věnována základním charakteristikám a trendům současného marketingu včetně prezentace osvědčených zásad, dále tématům jako public relations, reklama ap.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU