Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hlavenka, Jiří
Rok: 2001
ISBN: 9788072264988
NKP-CNB: cnb001023746
OCLC Number: (OCoLC)50343833
OKCZID: 110011010
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, 157 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-498-2.
Hodnocení:
3.0 / 5
(1 hlasů)
Příručka shrnuje základní informace o postupech využití internetu v oblasti marketingu.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze