Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Horáková, Helena
Rok: 2003
ISBN: 9788024704470
NKP-CNB: cnb001203392
OCLC Number: (OCoLC)53274356
OKCZID: 110011312
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. Expert.
Strategický marketing ve vztahu k podnikovým strategiím, marketingová situační analýza, stanovení marketingových cílů, formulování, realizace a kontrola marketingových strategií, způsoby vypracování marketingových plánů, řízení marketingového procesu – to jsou základní témata druhého, rozšířeného a aktualizovaného vydání publikace určené pro podnikatele, praktické marketéry a vysokoškolské studenty. Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu.
Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog