Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Spáčil, Aleš
Rok: 2003
ISBN: 9788024705149
NKP-CNB: cnb001197129
OKCZID: 110012249
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, c2003. 116 s. Poradce pro praxi.
Vtipně psaný návod, jak hýčkat zákazníky, jak vybírat a školit pracovníky,kteří s nimi přicházejí do styku, jak pěstovat u zaměstnanců firemní vlastenectví (loajalitu), jak přispívat ke kultuře obchodu či služeb, jak komunikovat se zákazníkem a jak vyřizovat jeho stížnosti. Závěr knihy se věnuje zřízení a vedení Call Centra, tedy informačního střediska k propagaci předností daného podniku.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz