Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Proč nakupujeme: jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej

Autor: Underhill, Paco
Rok: 2002
ISBN: 9788072610556
NKP-CNB: cnb001037181
OCLC Number: (OCoLC)50342467
OKCZID: 110013540

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2002. 253 s.

Hodnocení: 3.7 / 5 (3 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Anotace

Nelze zadat - jedná se knihu z oboru Marketing a Management Jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení