Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143922 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Tomek, Gustav a Vávrová, Věra
Rok: 2004
ISBN: 9788071798873
NKP-CNB: cnb001446991
OCLC Number: (OCoLC)85121243
OKCZID: 110021255
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Střety marketingu: uplatnění principu marketingu ve firemní praxi. Vyd. 1. V Praze: C.H. Beck, 2004, 216 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 80-7179-887-8.
Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky a jako základního přímého činitele hodnototvorného řetězce firmy. Úloha a postavení marketingu jsou typické tím, že představují řadu uživatelských rozhraní k ostatním funkcím. Za klíčovou horizontální linii podnikového managementu, a tedy hodnototvorného řetězce firmy, lze považovat subsystémy vývoje, přípravy a řízení výroby, řízení nákupu, jakosti, prodeje a marketingu. Ve vztazích mezi těmito útvary však dochází k rozporům, přitom rozhodujícím je rozpor mezi marketingem a výrobou. Uspokojivé řešení a eliminace těchto rozporů je předpokladem úspěchu podniku na trhu, jeho konkurenčního postavení a tím i dlouhodobých hospodářských výsledků. Kniha ukazuje řešení z pohledu přijetí jednotící marketingové filozofie a myšlenky integrovaného přístupu k managementu produktu, dále z hlediska uplatnění komplexní standardizace, využití informačních technologií, přechodu od funkční k procesní orientaci atd.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz