Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

33 rad jak pečovat o zákazníka

Autor: Brabec, Jiří
Rok: 2004
ISBN: 9788025103258
NKP-CNB: cnb001492455
OCLC Number: (OCoLC)85131851
OKCZID: 110022202

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
BRABEC, Jiří. 33 rad jak pečovat o zákazníka. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2004. iv, 106 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Krédem dobrého obchodníka je vytrvalé a systematické budování vlastního profilu a bezproblémového vztahu k zákazníkovi. K tomu, jak se stát dobrým obchodníkem a získat patřičné dovednosti při jednání se zákazníkem, by mělo přispět 33 rad a návodů vycházejících z vlastních mnohaletých zkušeností autora.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení