Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing služeb: efektivně a moderně

Autor: Vaštíková, Miroslava
Rok: 2008
ISBN: 9788024727219
ISBN: 9788024766867
NKP-CNB: cnb001814266
OCLC Number: (OCoLC)271610242
OKCZID: 110023682
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. Manažer. Marketing.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Další vydání

Vyd. 1. Rok vydání: 2006
2., aktualiz. a rozš. vyd. Rok vydání: 2014



Anotace

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení