Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Cooper, Paul
Rok: 1998.
ISBN: 9780335193790
OKCZID: 110028221
Vydání: Repr.
Citace (dle ČSN ISO 690):
COOPER, Paul a MCINTYRE, Donald, ed. Effective teaching and learning: teachers' and students' perspectives. 1st publ. Philadelphia: Open University Press, 1996. 180 s.
This book examines how teachers and students actually go about their classroom business. It carefully avoids the assumptions of policy-makers and theorists about what ought to be happening and focuses on what is happening. In doing so, Cooper and McIntyre offer a detailed look at how teachers are responding to the National Curriculum; a unique insight into secondary school students as learners and a grounded analysis of teaching and learning strategies drawing on the psychological theories of Bruner and Vygotsky.