Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media institutions and audiences : key concepts in media studies

Autor: Nick Lacey
Rok: 2002
ISBN: 9780333658703
NKP-CNB: bod010-000181571
OKCZID: 110033046

Citace (dle ČSN ISO 690):
LACEY, Nick. Media institutions and audiences: key concepts in media studies. 1st ed. Basingstoke: Palgrave, 2002. xii, 235 s.


Anotace

"Media Institutions and Audiences" completes Nick Lacey's trilogy of self standing texts that give an in depth introduction to the key concepts of media studies at an advanced and university level. The book delivers a range of theories and contemporary case studies in its coverage of media business and the influence of regulation and censorship. The issues surrounding the growing commodification of media texts, and the increasing influence of marketing and public relations, are considered. The major approaches to understanding audiences are also investigated.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení