Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1999
ISBN: 9780415199216
OKCZID: 110035167
Citace (dle ČSN ISO 690):
MCNAIR, Brian. An introduction to political communication. 2nd ed. London: Routledge, 1999. xvi, 235 s. Communication and society series.
Newly revised and updated, this classic textbook critically explores the relationship between politics, the media and democracy in the United Kingdom, America and other contemporary societies. In this highly accessible textbook Brian McNair critically explores the relationship between politics, the media and democracy in the United Kingdom, America and other contemporary societies. He examines how different organisations make use of advertising, marketing and public relations.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU