Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1996
ISBN: 9780002556545
OKCZID: 110035397
Citace (dle ČSN ISO 690):
NALEBUFF, Barry J. Co-opetition. 1st ed. London: HarperCollins, 1996. xiv, 290 s.
Business is a game, but unlike war or sport, the game of business does not require other players to fail, nor is it about how you play. Even brilliant performance won't be enough if you are playing the wrong game. The essence of business success lies in making sure you are in the right game. Two leading business gurus, Brandenburger and Nalebuff, have devised a practice-oriented model based on "game theory" which consists of levers, or PARTS, of strategy - Players, Added values, Rules, Tactics and Scope - which provide a systematic and comprehensive approach to getting started in the right game successfully.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU