Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1999
ISBN: 9780131195028
OKCZID: 110044326
Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMLINSON, Carol A. The differentiated classroom: responding to the needs of all learners. Upper Saddle River: Pearson/Merrill Prentice Hall, c2005. vi, 132 s. Merrill education/ASCD college textbook series.
Hodnocení:
4.5 / 5
(6 hlasů)
For education courses in Educational Psychology, Advanced Educational Psychology, Differentiated Instruction, Inclusion/Mainstreaming, Mild/Moderate Disabilities Methods, or General Methods (K-12). In this brief Merrill/ASCD text, the leading authority on differentiation explains the most effective classroom-proven approaches for teachers to use in order to meet the instructional needs of every learner in any grade level. The author introduces vivid classroom examples of real teachers using differentiated instruction to effectively show readers what, how and why to differentiate instruction.