Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Watson Richard T.
Rok: 2000
ISBN: 9780030265334
OKCZID: 110048488
Citace (dle ČSN ISO 690):
WATSON, Richard T. Electronic commerce: the strategic perspective. Fort Worth: Dryden, 2000. x, 162 s.
OVERVIEWThis exciting new text provides a strategic marketing and managerial perspective of electronic commerce. The research of the four highly-qualified authors provides the basis for the book, allowing for first-hand experience, varied viewpoints, and relevance.