Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Vysekalová, Jitka a Komárková, Růžena
Rok: 2001
ISBN: 9788024790671
NKP-CNB: cnb000989421
OCLC Number: (OCoLC)47952954
OCLC Number: (ocolc)47952954
OKCZID: 110058925
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 221 s. Expert.
Hodnocení:
3.9 / 5
(14 hlasů)
Tato kniha je určena jak studentům marketingu, tak manažerům firem. Je o tom, jak reklama ovlivňuje nás všechny a jak jsme lehce ovlivnitelní reklamou.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU