Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hasty, Ronald W.
Rok: c1997
ISBN: 9780070270312
OKCZID: 110060383
Citace (dle ČSN ISO 690):
HASTY, Ronald W a James REARDON. Retail management. New York: McGraw-Hill, 1997. McGraw-Hill series in marketing. ISBN 0-07-027031-7.
Hodnocení:
4.0 / 5
(6 hlasů)
This text provides strong practical emphasis and up-to-date coverage of recent concepts in the area of retail management. It includes many examples based on a range of retail venues and cases are included to consolidate learning. Information covered includes: Internet retailing; interactive television shopping; personalized shopping databases; the impact of globalization on retailing; and considers factors such as retailing as entertainment, retail theatre and other evolving customized retail formats.