Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2002
ISBN: 9781568811680
OKCZID: 110066598
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
Virtual environments such as games and animated and "real" movies require realistic sound effects that can be integrated by computer synthesis. The book emphasizes physical modeling of sound and focuses on real-world interactive sound effects. It is intended for game developers, graphics programmers, developers of virtual reality systems and training simulators, and others who want to learn about computational sound. It is written at an introductory level with mathematical foundations provided in appendices. An enclosed CD contains code examples and sound files.