Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Designing Qualitative Research

Rok: 2006
ISBN: 9781412924887
OKCZID: 110067517

Citace (dle ČSN ISO 690):
MARSHALL, Catherine. Designing qualitative research. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2006. xvii, 262 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

The Fourth Edition of this best-selling text, Designing Qualitative Research, once again provides pragmatic guidance for developing and successfully defending proposals for qualitative inquiry. With expanded coverage of ethics, analysis processes, and approaches, authors Catherine Marshall and Gretchen B. Rossman, have updated this highly popular text to reflect the advances and challenges presented by provocative developments and new applications since the previous edition.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení