Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1996
ISBN: 9780941845182
OKCZID: 110069491
Citace (dle ČSN ISO 690):
ROMANO, Frank J. Digital media: publishing technologies for the 21st century. 1st print. Torrance: Micro Publishing Press, 1996. vi, 186 s.
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
Technology is constantly changing for everyone involved in publishing, graphic arts, fine arts, printing and marketing. Digital Media brings together in one book the latest on all of the new media information for disseminating information. Each chapter covers one primary area of new media, including portable document formats, CD-ROM and disk-based publishing, interactive media, and commercial online services.