Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2002
ISBN: 9780130419774
NKP-CNB: boa001-muni.000212380
OKCZID: 110073741
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Strategic marketing for nonprofit organizations. 6th ed. Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2003. vii, 536 s.
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
Reflecting the most recent, relevant information in the field, this best-selling book offers readers a practical foundation for marketing in nonprofit organizations. Its coverage encompasses the entire marketing process, providing valuable insights on strategic evaluations, positioning, market targeting, and more. For managers and future managers of nonprofit organizations, for-profit organizations, and government agencies.