Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2001
ISBN: 9780761986409
OKCZID: 110078180
Citace (dle ČSN ISO 690):
CROTEAU, David. The business of media: corporate media and the public interest. Thousand Oaks: Pine Forge Press, 2001. xv, 302 s.
Hodnocení:
5.0 / 5
(6 hlasů)
The Business of Media focuses on the changing media industry and the tension between the media industry's insatiable quest for profits and a democratic society's need for a media system that serves the public interest. The book reviews the history of the industry and its evolving technologies; examines how the structure and business strategies of the industry are changing; and considers the potential influence the new media industry will have on society. It also looks at how policy and citizen action can help to create media that contribute to a more vibrant public sphere.