Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media planning workbook : with discussions and problems

Autor: Goodrich, William B.
Rok: 1995
ISBN: 9780844235028
OKCZID: 110078821
Vydání: 5th ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
GOODRICH, William B. Media planning workbook: with discussions and problems. 5th ed. Lincolnwood, Illinois: NTC Business Book, 1995. xiii, 206 s.

Hodnocení: 5.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

Help your students master the skills and techniques needed to research, plan, and buy advertising media. By working through carefully constructed exercises, they'll learn how to apply their knowledge of how media are selected and make well-informed media buying decisions. Over 30 assignments, complete with in-depth discussions, cover the entire range of media problems including market analysis, media analysis, and media strategy.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení