Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1995
ISBN: 9780415105347
OKCZID: 110091803
Citace (dle ČSN ISO 690):
BELK, Russell W. Collecting in a consumer society. London: Routledge, 1995. v, 198 s. The collecting cultures series.
Collecting in a Consumer Society provides an in-depth account of contemporary collecting behavior by both individuals and institutions. In the twentieth century, collecting has been transformed from a prerogative of the elite few to an activity which is both attractive and feasible to the population at large. Russell Belk explores the relationship between collecting and consuming and its profound implications for those responsible for creating and maintaining museums. He suggests the role of the institutional collection--whether publicly or privately owned--will have to change in a society where everyone is becoming a collector.