Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Vaculík, Josef, Keřt, Radim a Univerzita Pardubice
Rok: 2008
ISBN: 9788073950545
NKP-CNB: cnb001795530
OCLC Number: (OCoLC)237067278
OCLC Number: (ocolc)237067278
OKCZID: 110115659
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
VACULÍK, Josef. Marketingové řízení II: pro kombinovanou formu studia. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2008. 126 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.