Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu: souborná studie projektu GAČR GA 402/05/0152

Autor: Koudelka, Jan a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2008
ISBN: 9788024514017
NKP-CNB: cnb001818869
OCLC Number: (OCoLC)276817017
OCLC Number: (ocolc)276817017
OKCZID: 110122602

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUDELKA, Jan. Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu: souborná studie projektu GAČR GA 402/05/0152. V Praze: Oeconomica, 2008. 145 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Souborná studie projektu GAČR GA 402/05/0152


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení