Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Programming game AI by example

Autor: Buckland Mat
Rok: c2005
ISBN: 9781556220784
OKCZID: 110179535

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUCKLAND, Mat. Programming game AI by example. Plano: Wordware, c2005. xxi, 495 s.


Anotace

Programming Game AI by Example provides a comprehensive and practical introduction to the bread and butter AI techniques used by the game development industry, leading the reader through the process of designing, programming, and implementing intelligent agents for action games using the C++ programming language. Techniques covered include state- and goal-based behavior, inter-agent communication, individual and group steering behaviors, team AI, graph theory, search, path planning and optimization, triggers, scripting, scripted finite state machines, perceptual modeling, goal evaluation, goal arbitration, and fuzzy logic.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení