Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing ROI: The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

Rok: 2003
ISBN: 9780071413633
OKCZID: 110181603

Citace (dle ČSN ISO 690):
LENSKOLD, James D. Marketing ROI: the path to campaign, customer, and corporate profitability. New York: McGraw-Hill, 2003. xiv, 268 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

ROI (Return on Investment) is today's key business tool for measuring how effectively money was spent--yet few marketing managers receive any ROI training at all. Marketing ROIchanges all that, showing marketing pros at every level how to use ROI and other financial metrics to support their strategic decision making. This comprehensive book details how an accurate working knowledge of ROI is essential for using the latest marketing measurements, and provides insights for gaining the greatest competitive advantage from the skilled use and understanding of ROI concepts.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení