Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Global Marketing: A Market-Responsive Approach

Rok: 2000
ISBN: 9780273646440
OKCZID: 110209524

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLLENSEN, Svend. Global marketing: a market-responsive approach. 2nd ed. New York: Financial Times Prentice Hall, 2001. xxxi, 667 p., 24 p. of plates.


Anotace

For 2/3 year students in international/global marketing. and post graduate courses in marketing. Critically, it asks the question whether to internationalise at all and looks at deciding which markets to enter and how to enter them. It covers the design, implementation and coordination of a global marketing programme and addresses the problems and issues facing small to medium sized enterprises when looking at international expansion programmes.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení