Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Novotná, Ivana
Rok: 2009
ISBN: 9788025125175
NKP-CNB: cnb001967834
OCLC Number: (OCoLC)436262822
OCLC Number: (ocolc)436262822
OKCZID: 110244666
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
NOVOTNÁ, Ivana. Logopedické vymalovánky: [logopedická cvičení pro děti od 4 do 7 let]. Vyd. 1. Ilustroval Miroslav RŮŽEK. Brno: Computer Press, 2009, 64 s. Dětská naučná edice. ISBN 978-80-251-2517-5.
Hodnocení:
4.7 / 5
(6 hlasů)
Logopedické vymalovánky jsou určeny především předškolákům a začínajícím školákům, kterým činí potíže správná výslovnost některých hlásek. Vymalovánky mohou využívat nejen rodiče, ale také učitelé v mateřských a základních školách a speciální pedagogové. Při práci s dětmi je velmi důležitá motivace, protože pouze s její pomocí můžeme dosáhnout aktivace dítěte. A právě vymalovánky děti k práci vhodně motivují a pomáhají jim předejít možné nechuti k logopedickým cvičením. Současně s touto interaktivní knihou tedy nezapomeňte dětem podat kvalitní pastelky. V první části knihy jsou úkoly k procvičování hlásek, se kterými mívají děti největší potíže – Ď, Ť, Ň, L, C, S, Z, Č, Š, Ž, R, Ř. Nácvik je prováděn nejdříve pomocí slov, vět, popisu děje na obrázku, poté se děti naučí říkanku a nakonec udělají grafomotorické cvičení, které se vztahuje k říkance. V druhé části potom děti plní různé úkoly, při nichž procvičují nejen výslovnost, ale také rozvíjí slovní zásobu a schopnost souvisle se vyjadřovat, sluchové vnímání pro hlásky, zrakové vnímání, paměť, předložkové vazby a další důležité schopnosti a dovednosti. Aby se z cvičení nevytratila radost a zábava a přesto přinášely výsledky, poskytneme dětem dostatek času na seznamování s obrázky i úkoly. Ponecháme na volbě dětí, zda si obrázky vyplní před či po splnění úkolu. Kniha by měla dětem pomoci nejen v rozvoji komunikačních schopností, ale také připravit příjemné chvíle se zábavným „učením“.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz