Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147672 obálek a 949973 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Machková, Hana
Rok: 2009
ISBN: 9788024729862
ISBN: 9788024783543
NKP-CNB: cnb001965296
OCLC Number: (OCoLC)455845359
OCLC Number: (ocolc)455845359
OKCZID: 110254078
Vydání: 3., aktualiz. a přeprac. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing: nové trendy a reflexe změn ve světě. 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Praha: Grada, c2009. 196 s. Expert.
Hodnocení:
4.0 / 5
(4 hlasů)
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz