Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Lošťáková, Hana
Rok: 2006
ISBN: 9788071949190
NKP-CNB: cnb001710481
OCLC Number: (OCoLC)124091902
OCLC Number: (ocolc)124091902
OKCZID: 110259500
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006, 96 s. ISBN 80-7194-919-1.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.