Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Testování výrobku: marketingové pojetí výrobku a komunikace

Autor: Velčovská, Šárka a Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Rok: 2007
ISBN: 9788024813417
NKP-CNB: cnb001710939
OCLC Number: (OCoLC)124091983
OCLC Number: (ocolc)124091983
OKCZID: 110259514
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
VELČOVSKÁ, Šárka. Testování výrobku: marketingové pojetí výrobku a komunikace. 1. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2007. 64 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!