Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2898355 obálek a 875572 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum: distanční studijní opora



Autor: Foret, Miroslav, Stávková, Jana, Vaňová, Anna, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita a Univerzita Mateja Bela
Rok: 2006
ISBN: 9788023977554
NKP-CNB: cnb001688979
OCLC Number: (OCoLC)188550402
OKCZID: 110261031
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: distanční studijní opora. 1. vyd. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická, 2006. 114 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání




Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)