Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích moravskoslezkého regionu

Autor: Zdeněk Bednarčík
Rok: 2007
ISBN: 9788072484379
NKP-CNB: cnb001786479
OCLC Number: (OCoLC)228605691
OCLC Number: (ocolc)228605691
OKCZID: 110263503

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
BEDNARČÍK, Zdeněk. Analýza úrovně strategického a marketingového řízení v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu. V Karviné: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007, 155 s. Studia oeconomica : vědecké monografie S


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!