Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Koudelka Jan
Rok: 2008
ISBN: 9788024513751
NKP-CNB: cnb001818611
OCLC Number: (OCoLC)271611610
OCLC Number: (ocolc)271611610
OKCZID: 110267153
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUDELKA, Jan. Marketingové pohledy na vybrané rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů: (grantový projekt GAČR "Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu" GA 402/02/0152 v r. 2007). Praha: Oeconomica, 2008, 72 s. ISBN 978-80-245-13
Sborník zabývající se řešením grantového projektu "Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu" (GA 402/02/0152 v r. 2007).