Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2947403 obálek a 898210 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu



Autor: Hesková, Marie, Štarchoň, Peter a Vysoká škola ekonomická v Praze
Rok: 2009
ISBN: 9788024515205
NKP-CNB: cnb001927767
OCLC Number: (OCoLC)403729475
OKCZID: 110270398

Citace (dle ČSN ISO 690):
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha
Můj antikvariát


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)