Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jeremy Iggers
Rok: 1999
ISBN: 9780813329529
OKCZID: 110281021
Citace (dle ČSN ISO 690):
IGGERS, Jeremy. Good news, bad news: journalism ethics and the public interest. Boulder, Colo.: Westview Press, 1999, 179 s. Critical studies in communication and in the cultural industries. ISBN 0-8133-2952-3.
In Good News, Bad News, Jeremy Iggers argues that journalism's institutionalized conversation about ethics largely evades the most important issues regarding the public interest and the civic responsibilities of the press. Changes in the ownership and organization of the news media make these issues especially timely; although journalism's ethics rest on the idea of journalism as a profession, the rise of market-driven journalism has undermined journalists' professional status. Ultimately, argues Iggers, journalism is impossible without a public that cares about the common life. Written in an accessible style, Good News, Bad News is important reading for journalists, communication scholars, and students.