Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Arts Management

Rok: 2002
ISBN: 9780415236812
OKCZID: 110292098

Citace (dle ČSN ISO 690):
CHONG, Derrick. Arts management. 1st pub. London: Routledge, 2002. xi, 156 s.


Anotace

Presenting this critical overview, at a time when interest in aesthetics and managements studies is rapidly increasing, Derrick Chong explores a vital sub-discipline: arts management. Using a diverse range of sources that include contributions from contemporary artists, prominent management theorists and the experience of arts managers, topics discussed include: arts research cultural entrepreneurship collaborations in the arts artistic leadership institutional identity arts marketing creative approaches to financing organizational forms and dynamics. The book makes a concerted effort to address the artistic, managerial and social obligations of arts and cultural organisations operating in contemporary urban environs. As such, it is a must-read for students and scholars of business, management and art.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení