Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing across cultures

Autor: Usunier, Jean-Claude,
Rok: 2005
ISBN: 9780273685296
OKCZID: 110295213

Citace (dle ČSN ISO 690):
USUNIER, Jean-Claude a Julie Anne LEE. Marketing across cultures. 4th ed. Harlow: Pearson Education, c2005, 573 s. ISBN 0-273-68529-5.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

Marketing Across Cultures offers a different approach to global marketing, based on the recognition of diversity in world markets and on local consumer knowledge and marketing practices. The text adopts a cultural approach to international marketing, which has two main dimensions: * A cross-cultural approach compares national marketing systems and local commercial customs in various countries. * An intercultural approach, which is centred on the study of interaction between business people from different cultures. The book is invaluable for senior undergraduate students who have studied a marketing management course and Postgraduate students (MBA in particular) for an international marketing course. For those who wish to improve their cultural awareness, this is essential reading.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení