Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Bureš, Ivan
Rok: 1995
ISBN: 9788085603897
NKP-CNB: cnb000103609
OCLC Number: (OCoLC)37546569
OCLC Number: (ocolc)37546569
OKCZID: 110296118
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠ, Ivan. Marketing pro firmu v krizi. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1995. 143 s.
Hodnocení:
4.0 / 5
(1 hlasů)
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.